9. apr. 2013

Blackbird Blackbird

Det er jo slet ikke chilleren! Her troede jeg at vi skulle sidde i et mørkt hjørne semi alene på ideal bar og så er rummet faktisk fyldt med forventningsfulde mennesker og BB er et lille hawaiiansk energibundt på scenen. Han opfordrer hurtigt folk til at komme på benene og danse for det gør han! Jeg er ude af mit element i det her, men i ideal bars varme uformelle rammer bliver den her forholdsvis metalklare elektroniske DJ oplevelse både nærværende og personlig. Det er umuligt ikke at blive fascineret af "knappearbejdet" og vugge med på de kantede beats. Jeg troede, at jeg ville møde sommer chillout men BB stiler vist også efter de mørke klubber såvel som festivalerne. Desværre bliver de gode melodier generet af at BB har ambitioner som sanger - og det er han altså ikke. Det havde virket hvis han mixede sin egen indspillede stemme eller hvis han samlede lidt korstemme indover, men han vil simpelthen synge enormt meget mere end han egentlig kan. Hvad ved jeg om DJ's? Han kan noget rigtig godt med det elektroniske og melodierne men der skal måske revurderes nogle prioriteter. Og jeg tror at resten af ideal bar i aften er enige...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar