3. apr. 2012

Dad Rocks!

Og det gør han!

Min påskeferie bliver i år kort men god og midt i den ligger en lille perleoplevelse på Nørrebro Bryghus, som jeg glæder mig til. Snævar, som er musikeren bag Dad Rocks!, spiller indiefolk med holdninger, skarpe kommentarer til den verden vi lever i og befriende humor. Jeg har set ham både med 10 mand stort orkester bag sig og alene med sin guitar og uanset hvad har det været en underholdende, inspirerende og lækker oplevelse. Jeg kan kun anbefale alle at bruge deres lørdag aften på bryghuset til en koncertaften der tilmed er gratis! Kan det i øvrigt blive ret meget bedre end at høre sej musik et sted med seje hjemmebryggede øl...!

Dad Rocks! spiller dobbeltkoncert med One-Eyed Mule på Nørrebro Bryghus lørdag d. 7 April kl 21.00

Find Nørrebro Bryghus her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar