6. jul. 2013

Giraffen er set

Jeg havde ikke planlagt det men omstændighederne er sådan at jeg pludselig befinder mig til Rihanna koncert. Og jeg vil starte med at beklage en ting. Jeg havde lovet mig selv at den her blog handler om gode oplevelser og ikke om at stille sig som anmelder overfor noget. Men jeg er nødt til at gylpe galde over at den her dame efter at lade folk stå i en halv time og vente (var der nogle der sagde nykker?) kører et show af hvor backtrack styrer vokalfremførelsen og rumperyst vækker mere jubel end et påbegyndt hit. Jeg forstår det ikke. 

Dette indlæg kom ikke ud som planlagt under koncerten og jeg havde ærlig talt glemt det igen i alkotågen, men nu hvor jeg ser det, synes jeg det fortjener sin plads. Jeg er stadig ikke imponeret over konceptet Rihanna. (Billedet viser en helt anden stjerne i øvrigt)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar