28. jul. 2013

Gå lige ud og hør her (uge 31)

The Late Great Fitzcarraldos d. 4.8.13

Der blev skruet på nogle knapper og nu er sommeren jo kørt helt af sporet i varm vildskab. Men hey, jeg klager ikke, sommervarme er dejligt. Jeg sveder bare. Helt vildt meget! I dag blev jeg hentet ud af min tømmermandsdøs og lagt ud til afbrænding på Bryggens gule græs. Efter nogle timer virkede det til at sol, vand og pistacienødder havde succes med at trække de værste daglejere i hovedet ud. Hjemme igen kan jeg konstatere at der ikke er det helt vilde på musikprogrammet næste uge, men jeg har da lige tre anbefalinger og de er også pænt svedige:

Ons 31: The Smashing Pumpkins i Falconer salen kl 20 for 380 kr.
Armen der er jo dømt teenage nostalgi for alle pengene - jeg glæder mig!

Fre 2: The Raveonettes + Sort Sol i Tivoli kl 22 for 135 kr
De nye bedstevenner i dansk musik sætter en sort stemning i den glitrende have.

Søn 4: The Late Great Fitzcarraldos + The William BlakesNemoland kl 18 + 20 for 0 kr.
Sommerlige chillede vibes og skæv opfindsom indierock, kan ikke blive meget bedre! 







Puuh... og lad mig i den anledning tilføje endnu et nummer:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar