26. maj 2013

Gå lige ud og hør her (uge 22) / TM Hunter + Oracle O.

Oracle O.
For første (og hvem ved om eneste) gang kan jeg i denne her uge anbefale mit helt eget arrangement - wuhuu what the fuck!?! Så dette søndagsindlæg er helt og holdent dedikeret til det, for det kan jeg, det er mig der bestemmer! Ugen bliver præget af Distortion som bevæger sig rundt i byen og skæbnen vil at torsdag bliver en dag fuld af fest, for der kan man tilbringe dagen på Vesterbros gader blandt DJ's, varme øl og pytter af tis og så kan man helt passende smutte ind på Ideal Bar og høre de her to mega seje bands og feste videre når solen er ved at gå ned.


Tor 30: TM Hunter + Oracle O. i Ideal Bar kl 20 for 50 kr (inkl 1 øl)
TM Hunter er lyden af en fransk film med poetisk dramatik og smukke melankolske melodier der drager og betager. Deres modstykke er Oracle O. der som en tomandshær invaderer med støvet og rå psyk rock der fascinerer med sin styrke og udsyrede stemning. Begge bands er på vej frem med nyproduceret EP og album og nu er et perfekt tidspunkt at blive bekendt med dem. DJ Gul sørger for at binde de to koncerter sammen og garanterer en fest efterfølgende. Jeg glæder mig voldsomt til at høre skøn musik og til at se så mange som overhovedet muligt til en awesome aften!



Læs mere om TM Hunter, lyt til deres musik og anskaf dig EP'en lige her 


 
Læs mere om Oracle O. og anskaf dig albummet her


TM Hunter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar