12. sep. 2012

Gå lige ud og hør det her! (14-15 sep)

New Ivory


 Sidste weekend trak jeg stikket og tog hjem til familie og venner i Aarhus og det var rigtig skønt! Den forlængede musikfri weekend betød så også, at jeg missede at lave nogle anbefalinger...tsk. Men nu er der en frisk håndfuld koncertforslag klar igen og jeg er personligt begejstret for at der også er en gratis mulighed iblandt dem. Hvor er det lækkert at det overhovedet findes! Inden vi når til weekenden, som for mig bl.a. betyder fadøls- og whiskysjusuddeling til The Blue Van, har jeg igen fornøjelsen af at møde Jens Lekman i aften på Vega. Jeg kan ikke forestille mig andet, end at der kommer et indlæg om den søde svenske dagligdagspoet. Åh Jens, i aften er det bare dig og mig, sådan cirka næsten.

Fre 14 sep: The Blue Van på Vega kl. 21 for 170 kr (få billetter tilbage!)
Rock n' roll på den gode gammeldags facon med attitude og hammondorgel.

Fre 14 sep: New Ivory på Voxhall (Aarhus) kl. 21 for 100 kr.
Britiske debutanter med hidsig energisk indierock a la Arctic Monkeys.

Lør 15 sep: Quadron Vega kl. 21 for 170 kr (også få billetter tilbage!)
Lækker neo soulpop i flyvende fart fremad og ud i verden.

Lør 15 sep: Teen Commandments på Loppen kl. 21 for 0 kr
Skæv og lidt kitschet 80'er elektro dance fra Brooklyn (altså mega hip!) 

Lør 15 sep: The New Spring på Teater Grob kl. 21 for 90 kr.
Teatret på Nørrebro lukker op for intimkoncerter i deres stemningsfulde kulisser og The New Spring medbringer den lyriske og melodiske skønhed. 

Lør 15 sep: Dánjal Atlas (Aarhus) kl. 21 for 110 kr.
En færørsk gut der virkelig giver den gas på gal folke/balkan/rock facon. Super underholdende!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar