20. sep. 2012

Gå lige ud og hør det her! (21+22 sep)

The Woken Trees

Denne weekend skal jeg fejre damer i alle aldre til en hel masse fødselsdagsfester og det bliver skønt! Men her er selvfølgelig bud på, hvilke toner man kunne lade sine øregange inficere af - i hvert fald hvis det står til mig:

Fre 21: Kristian Leth på Ideal Bar kl 21 for 120 kr. (spiller på Voxhall Aarhus d. 22)
Min mening om Kristian Leth er ikke rigtig dannet. Jeg synes ikke, at han er en vildt spændende sanger, men jeg kan godt lide The William Blakes og Kristians solo ting lyder også interessant. Derfor vil det være et godt fredagsprojekt at få sat Kristian Leth på en hylde.

Fre 21: Sky Architects Rust kl 23 for 40 kr.
Postrock inspireret "doom pop" af den skole som et andet århusiansk (yndlings)band Mimas engang spillede. Desuden spiller Late Night Venture og Machine inden.

Fre 21: Malk de Koijn Tivoli kl 22 for 150 kr.
De legendariske hip hoppere lukker Tivolis serie af fredagsrock og vi ved alle at det bliver en fest.
Lør 22: Bodebrixen release Loppen kl 21 for 60 kr.
Udover at fejre det andet album fra sprudlende (og nu en kende dystre måske?) Bodebrixen så får man også Hymnboy (aka Hymns from Nineveh) og Jetsi Kain med i købet.

Lør 22: Get Your Gun + The Woken Trees KB18 kl 21 for 35 kr.
Mørk og tung americanarock og inciterende, industriel støjrock - hvis man er i det sortstøvede hjørne lørdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar