19. dec. 2012

Gå lige ud og hør her! (21+22 dec)

Thomas Dybdahl

Fre. 21: The Sandmen i Store Vega kl 21 for 160 kr. (få billetter)
Når der bliver spillet '5 Minutes Past Loneliness' på fredag, så er jeg 10 år igen og rocker ud med min far, som jeg delte upåklagelig god musiksmag med. Nostalgiaften med et band der burde have været et af de helt store i dansk musik.

Fre. 21: Verdens Undergang specialStengade fra kl 18 for 0 kr.
Der findes en del fester med dette tema rundt om i København fredag, men på Stengade gør de det til 5 unge bands (sidste?) mulighed for komme på scenen og der bliver serveret indenfor vidt forskellige genrer.

Lør. 22: Thomas Dybdahl i Store Vega kl 21 for 250 kr. (få billetter)
Når det er midt i December er der julepynt og lys overalt, stress, dårlig mave og Thomas Dybdahl på Vega. Det er næsten helt sikkert. Og noget sætter jeg mere pris på end andet. Alle julecroonerne kan i hvert fald skride langt væk, når man kan fejre julens komme i Thomas' varme omfavnelse.  

Lør. 22: Nelson Can + support på Rust kl 23 for 60 kr.
Pigerne i Nelson Can spiller en form for poppunk der både får smil og dansemooves frem i folk. De har haft et ret sejt år og det skal nok fortsætte for dem, så slut året af dem og sig at i så dem før de blev store.

Og igen sniger der sig en torsdag ind i anbefalingerne, for det her lyder virkelig fedt i mine ører. Hvis man er så heldig at have juleferie nu (i modsætning til mig), så tag da lige og fejr det på Loppen!
Tors. 20: Nikolaj Nørlund + Maskinvåd og aftershow med P6 dj's på Loppen kl 21 for 150 kr.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar