4. dec. 2012

Gå lige ud og hør her! (7+8 dec)

 CRUNCHY CHRISTMAS 2012

Det her indlæg kunne næsten lige så godt have en anden overskrift, for det er nok første gang at jeg kun har to anbefalinger med. Til gengæld kan de ikke blive mere forskellige og de er ret fænomenale på hver deres måde. Så alle i nærheden af Kbh har en isglitrende fremragende weekend i vente. Jeg må indrømme, at jeg selv glæder mig voldsomt til lørdagens rock marathon på Pumpehuset, som også bliver til en julefrokost med mine mest trofaste og inkarnerede rockelskende damer. Så kan det altså fryse ad helvede til - så længe der er Gyldne Damer, varme smil og svedig rockmusik! 
(corny but true)  

Fre 7: Peter Hook DJset (+ Djuna Barnes og Esben Weile Kjær) på Rust fra kl 23 for 80 kr.
Bassisten fra Joy Division og New Order fungerer til min uvidenhed som DJ og gæster i aften Rust på Nørrebro. Aftenen handler ifølge Peter Hook selv om de sidste 30 års "indie flavoured dance" og at dømme ud fra hvad manden repræsenterer, så kan det blive ret interessant for festgenet i folk som mig, der ikke er decideret forelskede i DJ's normalt.

Lør 8: Crunchy ChristmasPumpehuset fra kl 19.30 for 150 kr.
Det er uden tvivl den sprødeste julegavefest pladeselskabet Crunchy Frog disker op med, når de præsenterer en bred vifte af deres ultra seje og ultra hippe bands denne lørdag aften! Som en anden tour de force igennem dansk musikhistorie kan man både blive genforenet med gamle yndlingstosser som Powersolo, Beta Satan og The Tremolo Beer Gut, føres tilbage til mere simple tider med Snake & Jets Amazing Bullet Band og Lars and the Hands of Light og endeligt blive grundigt introduceret for arvtagere som Shiny Darkly og Thee Attacks (hvis man da ikke allerede er gamle venner med dem også). Det er ikke engang det fulde lineup som jeg får nævnt her, så tjek hele balladen ud og lyt til det hele lige her og køb så billet til dig og dine venner - første øl er endda med i prisen, så de fattige røvhuller kan også være med! Glædelig jul siger jeg bare!!








1 kommentar:

  1. Jeg er meget misundelig på den der Crunchy Christmas du skal til på lørdag!

    SvarSlet