4. nov. 2013

Gå lige ud og hør her! (uge 45)

The Veils d. 9.11 på Vega


Note to self: Lær dog at forberede indlæg i ugens løb, når du stadig har for vane at gå i byen som en teenager og leve med det som en 30årig dagen efter! Jeg beklager min manglende evne til at lære og til at overholde deadline. Men her er der et lille udvalg af koncerter og hvis dette indlæg læses umidddlebart efter udgivelse, så er der også stadig en chance for at smutte ud i regnen og høre Local Natives på Vega. Det vil jeg gøre, hvis ikke mit voksenliv kommer i vejen.
En fortrydelse mere jeg skal leve med denne uge er, at jeg aldrig fik billet til Nick Cave i Falconer...krafthelvededaogså!! Så hvis nogen meget uventet sidder med unødvendige eksemplarer, så tøv ikke med at give jer til kende her:) I mellemtiden vil jeg fornøje mig med en flok søde rock 'n roll gutter fra min århusianske fortid, der spiller med deres band I'll Be Damned på rockbaren Escobar på Blågårdsgade både fredag og lørdag kl 21 for 0 kr og med gode tilbud i baren som følgesvend. Og det er ikke kun for århusianere.

Man 4: Local Natives i Store Vega kl 20 for 245 kr.
Melodisk indie med mandekor, klap og skæg som det hører sig til. 

Tir 5: Texas i Amager Bio kl 20 for 325 kr.
Et uventet gensyn med 90'er nostalgi.

Fre 8: Fallulah i Pumpehuset kl 21 for 195 kr.
Vores egen dronning af skæv pop.

Fre 8: My Beloved + Machinery of JoyKB18 kl 20 for 50 kr.
Dyster elektropop og postrock sammen igen.

Lør 9: The Veils i Lille Vega kl 21 for 155 kr.
Energisk og følelsesladet indierock med brede vidder. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar