17. nov. 2013

Gå lige ud og hør her! (uge 47)

Volcano Choir 18.11.13 I Amager Bio

Årh mand, jeg er ved at være træt af mit eget kropslige svigt! Hele ugen har jeg hostet og selvom jeg da har fået stemmen igen siden sidst, så har min hals bare fundet på en bred palet af andre generende tilstande og lige nu er det en tør hoste, der indimellem kaster sig ud i et selvsving, der ville få mig til at kaste op, hvis det ikke var for min nødhjælps jedi mind control i sidste øjeblik. Suk! Min uge bliver pænt travl med arbejde og kursusdage (en her er ved at blive tillidsrepræsentant, jaja), men jeg glæder mig til at se de rå tøser i Deap Vally vise københavnerne, hvordan man spiller rigtig beskidt rock!
 

Man 18: Volcano Choir i Amager Bio kl 20 for 325 kr.
Justin Vernon aka Bon Iver genforenet med sit gamle band. Intenst, smukt og med mere knald på.

Man 18: BraidsStengade kl 21 for 80 kr.
Fin elektronisk indiepop med en både skarp og skrøbelig kant.

Tir 19: Yo La Tengo i Lille Vega kl 20 for 245 kr. (venteliste)
Legender indenfor alternativ rock der afsøger alle kroge og kommer stilsikre ud alligevel. 

Ons 20: Youth Lagoon i Pumpehuset kl 21 for 185 kr.
MGMT's lidt småflippede og stenede lillebror...agtigt.

Tor 21: Lars and the Hands of Light i Ideal Bar kl 20 for 90 kr inkl 1 øl.
Nyt album med lidt mere lækker funky og soul'et feeling fra det charmerende indieband. 

Tor 21: Go Go Berlin + Nelson Can i Lille Vega kl 22.30 for 135 kr.
Ungt take på klassisk rock med masser af medvind - drengene mod pigerne i bedste forstand.

Tor 21: Glasvegas i Pumpehuset kl 21 for 225 kr.
Hjerteskærende og sjæleudkrængende pompøs rock for fuld skotsk udblæsning.

Fre 22: Boho Dancer + Dangers of the SeaLoppen kl 21 for 100 kr.
Uskyldig pigepop og eftertænksom småmelankolsk nordisk americana.

Lør 22: Fribytterdrømme + Burnin' Red IvanhoeLoppen kl 21 for 130 kr.
Debutanter og ægte forgangsmænd indenfor dansk rendyrket syrerock.

Lør 23: Deap Vally i Lille Vega kl 21 for 175 kr.
To bad ass rå tøser med hæs og tung rock der blæser de fleste bagefter.

Søn 24: Sam Amidon i Lille Vega kl 20 for 145 kr.
Manden der nurser og varetager den amerikanske folke- og visetradition med største respekt, skønhed og indlevelse.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar