5. jan. 2014

Goddag 2014!

Placebo - min sidste koncert i 2013


Efter et 2013 med masser af gode oplevelser og skøn musik på både festivaler og spillesteder, kunne det være tid til et pseudo royalt tilbageblik på højdepunkter og skelsættende øjeblikke. Men ovenpå den gode julepause jeg tog mig, vil jeg simpelthen lade 2013 hvile i fred og så vil jeg starte dette års første søndagsindlæg ud med at kigge lidt overordnet frem på hvad dette nye år foreløbigt bringer af særligt spændende koncerter. Så fat kalenderen og måske dankortet og vær sød at følge med denne vej:

24 jan: Poliça på Vega skal bestemt genses!
25 jan: Jeffrey Lewis på Loppen
29 jan: Stephen Malkmus + The Megaphonic Thrift på Vega.
31 jan: Son Lux på Stengade
7 feb: Jenny Wilson på Vega
6 feb - 2  marts: Frost Festival fortsætter hvor de slap sidste år med en række spændende koncerter på usædvanlige locations. Jeg har Connan Mockasin, Moonface, Of Montreal, Sohn og The Mountains på ønskelisten.
6 marts: Savages på Vega
9 marts: Silver Mt. Zion på Vega
13 marts: John Grant på Vega
14 marts: Midlake i Pumpehuset
21 marts: Asgeir Trausti på Vega
22 marts: Kissaway Trail på Jazzhouse
25 april: WhoMadeWho på Vega
16 maj: Psyched Up Janis på Vega
24 maj: Tori Amos i Koncerthuset
13-15 juni: Northside Festival med fx fantastiske Arcade Fire, The National, Röyksopp + Robin, Cold Specks, Quadron og Pixies på den lille grønne plet udenfor Aarhus.

Det er da ligesom lidt inspiration at starte på. Men jeg vil selvfølgelig tage de ugentlige anbefalinger op igen fra næste søndag og komme lidt tættere på de enkelte, som jeg plejer. 
Vi ses derude! Kærlig hilsen fra Nørrebro


 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar