16. mar. 2014

Gå lige ud og hør her! (uge 12)

Color War i Ideal Bar 23.03


Efter hvad der føles som en underligt lang og ufrivillig pause fra spillestedernes hyggemørke til fordel for arbejde og møder, glæder jeg mig allerede nu til fredagens besøg af min gode veninde og bedste koncertnydelsesfælle og et gensyn med islandske Asgeír Trausti. Siden han sidst besøgte Store Vega som opvarmning for Of Monsters and Men har han fået skabt noget af et navn for sig selv bl.a. med hjælp fra geniale John Grant. Denne gang er det smukke islandske sprog nok skiftet ud med engelsk, men jeg forventer stadig en skrøbelig, eventyrlig og stemningsfuld tur ind i den unge øboers liv. Koncerten ikke på min liste, da den er udsolgt. Men hold alligevel øje med løsgående billetter eller skriv dig på venteliste, for det bliver garanteret besværet værd. Derudover har jeg disse bud:


Tor 20 mar: George Ezra i Ideal Bar kl 21 for 90 kr.
Purung talentfuld bluesrock sanger med et overmåde modent udtryk.

Tor 20 mar: Under the PinesMusikcafeen kl 21 for 0 kr.
Release og fejring af mere dansk folkrock med flot potentiale og hang til det melankolske og sentimentale på den fineste vedkommende manér.  

Fre 21 mar: The Eclectic Moniker + Aske Jacoby + Quick Quick Obey i Pumpehuset kl 21 for 120 kr.
Udover de danske mestre i ubekymret solskinscalypsopop så byder denne aften både på fornemme opvarmningsnavne, lækre gæstesolister og en mesterlig efterfest. Not to shabby! 

Lør 22 mar: Moth + Xolo Island + Musik Til Mor + In Curti Rust kl 20 for 40 kr.
4 gange nye københavnernavne der taler til både de sorte sammenbidte og de farverige boblehoveder.

Søn 23 mar: Color War i Ideal Bar kl 21 for 90 kr.
Dansabel elektropop til den dystre side med kølig og let industriel tyngde over 80'er beats'ne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar