3. jun. 2012

Bob Hund

Når nu Distortion led under regn og kulde, så var det et forrygende held at Bob Hund satte fut i Pumpehuset fredag aften! Og de halvgamle drenge levede fuldstændig op til deres rygte (og et slidt Roskildeminde) om hvilket suverænt liveband de er. Thomas Öbergs gakkerier på scenen fik mig til at stå og ligne en forelsket jubelidiot og det var umuligt ikke at hoppe med rundt sammen med alle de andre begejstrede publikummer. Mit store tilbagevendende problem er at de mange gode koncerter, jeg får set søber rundt i tågede alkoholminder... Jeg prøver ofte at tage noter på telefonen undervejs, men det var lissom ikke oplagt at stå med næsen nede i telefonen dér først fremme ved scenekanten lige under Thomas' dinglende perlekæder og energiske dansen rundt. Men billeder fik jeg mange af! Og på trods af de dobbelte vodka sjusser og mit mangelfulde kendskab til Bob Hunds fulde bagkatalog, så står koncerten frem som en festlig oplevelse uden lige.


  En rigtig hund kendes naturligvis på røven og Gunhild fik lov at dry humpe hans ben:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar