18. jun. 2012

Northside Festival 2012

Som de fleste andre festivaller i Danmark måtte Northside desværre kæmpe en urimelig kamp med regn, lave temperaturer og kraftig blæst. Jeg var nok i virkeligheden også mere benovet over musikken sidste år. Endnu et genhør med D.A.D, Veto og Turboweekend stod ikke på min ønskeliste, men som helhed klarede festivallen endnu bedre end sidste år at servere imponerende navne på scenen, et utroligt lækkert udvalg af mad og de flotteste toiletvogne jeg endnu har set på en festival (altid papir, rene sæder og sprit - plus dører der automatisk svingede op, når man skulle ud, så man nærmest ikke behøvede røre dem med sine rensprittede fingre...! Det betyder sgu meget for tøserne.) Da regnen begyndte fredag, blev der tilmed delt regnslag ud sammen med fadøllene. Derudover var publikum dedikerede, rolige og venlige og behandlede festivallen med lige så stor respekt som den viste dem. Det blev til flere fine højdepunkter undervejs, men mit personlige var at se Bombay Bicycle Club, som efter min mening har en vidunderlig blanding af letlivet skøn pop og småstøjende indierock. Så her er lidt blandede billeder og et begejstret øjeblik fra Northside, hvor solen endelig skinnede og det var svært at stå stille med det der lille mobilkamera!
 Bombay Bicycle Club

 Malk de Koijn samler nationen

Little Dragon i stiv kuling der tvang storskærme og bagtæppe ned, men de leverede en fest som sædvanlig.

 Det famøse flotte toilet på 3 dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar