6. jun. 2012

Gå lige ud og hør det her! (8-9 juni)

Denne her blog startede med en hjertevarm opfordring til at pible ud og høre Dad Rocks! Men så kom der faktisk ikke lige flere forhåndsanbefalinger og det giver jeg mig selv en røffel for. Nu vil jeg gerne prøve på at komme med et ugentligt bud på, hvad man kan krydre sin weekend med  - udelukkende med udgangspunkt i hvad jeg selv kunne tænke mig at se. Sådan er det. Og fokus er primært på København og dernæst Aarhus. Og sådan er det også. Til gengæld er alle og enhver voldsomt velkomne til at give deres egne anbefalinger med i en kommentar! Here goes:

Fre. 8 juni: Hypnotic Brass Ensemble i Pumpehuset (Kbh) for 160 kr.
(Jeg stødte på dem ved Union Square i New York for mange år siden og de er mega seje!)

Fre. 8 juni: WhoMadeWho på Jazzhouse (Kbh) for 180 kr.
(WhoMadeWho's discogas dyppet i blæsere og jazzspice - syret og gid jeg kunne!)

Fre. 8 juni: Scots on Ice + Lou Francis + Dead Young Oaks på Rust (Kbh) for 50 kr.
(Indie i dets mangeartede facetter på den lille Rust scene, hvor mange spændende talenter får en chance for små penge)

Lør. 9 juni: Feng Li + Gunn + Mount Rushmore Safari på Rust (Kbh) for 50 kr.
(Endnu en mulighed for unge indie-musikanter der er lidt mere i synth genren)

Lør. 9 juni: One Eyed Mule + Rough Sketch Consolation + The Cynic på Studenterhuset (Kbh) for 40 kr.
(Folk/country/americana hygge for ingen penge overhovedet)

Lør. 9 juni: Tales of Murder and Dust + The Woken Trees på Radar (Aarhus) for 60 kr.
(Mørkt og dystert og neo punk agtigt)

Jeg håber, at noget af det frister. Her er lige lidt seriøst trutteri til en start


Ingen kommentarer:

Send en kommentar