31. okt. 2012

Gå lige ud og hør her! (2+3 nov)


Alcoholic Faith Mission

Det vælter ikke ligefrem med muligheder i min musikverden denne kommende weekend. Men lidt er også godt, så her kommer tre muligheder forbeholdt det københavnske folk og de der kommer på visit (såsom mine nygifte gode aarhusianske venner, som jeg glæder mig til at gense!). God weekend og god fornøjelse med at lune jer for den rå efterårsvind i spillestedernes varme mørke.

 
Fre 2: LydmorRust kl 21 for 50 kr.
Lydmors elektroniske verden er både kantet og abstrakt og poppet og dansabelt og opleves selvfølgelig bedst live. Lydmor spiller som en ud af tre acts kl 23.

Lør 3: Sleep Party PeopleLoppen kl 21 for 100 kr.
Når det er stille er det virkelig stenet stille, men det er det ikke kun og de er faktisk meget anerkendte for deres liveshows i kaninmaskerne. Selv har jeg endnu ikke oplevet dem...

Lør 3: Alcoholic Faith Mission + Atificial BrothersHuset kl 21 for 150 kr.
Er man til den indiefløj som The Rumour Said Fire og Green Lives bevæger sig i med hang til kor og klap, så finder man mere af det hos Alcoholic Faith Mission. Artificial Brothers tager os med ind i en lidt mere dyster og melankolsk ende af indiespekteret.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar